24 de juliol de 2016

UPF: inicis

21-06-1990

M'han trucat de la Universitat Pompeu Fabra.
Telefono i quedem abans de les 19:00h per una
entrevista. La Mercè C. em diu que sí, que he
de començar el dia 1 de juliol i sense vacances...
Les persones que ja hi treballen, em donen la benvinguda.

26-06-1990

Avui a mig matí ha trucat la Montserrat E. al Servei
de catalogació de la UB i m'ha dit el que havia de dir
a la feina: que havia estat seleccionada per treballar
a la quarta universitat i que m'ho havia dit la Cap de
selecció de personal.

M'he posat força nerviosa però ho he fet...
Només hi he treballat 8 dies.

01-07-1990

Aquest dilluns el veig com l'inici d'una nova etapa.
Començaré a la Universitat Pompeu Fabra on hi
vull treballar força anys.... Aprofitaré aquest mes
per concentrar-me en la feina i fer-la el millor possible.

02-07-1990

Ens expliquen la situació de la Pompeu Fabra i les
previsions de cara al futur. El Servei de catalogació
és en una habitació del pis del carrer Gran de Gràcia,
núm. 13, 3r 2a. La primera seu de la Universitat.
La Cap és la Montserrat E. i som la Teresa, l'Anna,
el Roger, el Cristobal i jo. No estem comfortablement
instal·lats però hi ha il·lusió.

12-07-1990

Treballem de 8:00 a 14:30h. Encara cataloguem amb
formulari perquè tenim problemes amb el VTLS, el
sistema informàtic que han comprat per automatitzar
la biblioteca.

(Diari personal)

Teresa Grau Ros